Tema: Re: kitaisko dvb-t tiunerio softas?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-15 12:26:19
Man neina seno draiverio išmesti. Kaip Zadig pririšo prie savo draiverio,
taip ir lieka, negaliu išinstaliuoti.

"Satrapas"  parašė naujienų news:nrdlm8$pqh$1@trimpas.omnitel.net...

Che..ir visdelto paleidau televizija.  progdvb ir dvbviewer rodo puikiai
visus kanalus
Driveris  64.1.801.2012
Win8.1 64. Ir reikia atjungti windousu automatini draiveriu atnaujinima.
Nes jis padla kazkaip labai greitai grazina senesnius kazkokius
64.1.304.2009 su kuriais
nichuja niekas neveikia.
O ta Blazehdtv tai gaidiska programa net neverta testuoti, lagas ziaurus.