Tema: Re: SSD+HDD
Autorius: Paul_
Data: 2016-07-15 17:50:06
On 07/15/2016 03:18 PM, fenix@w wrote:

> nu tai aisku kad nepakeicia, bet jei euru ant didelio ssd nera, o
> lagas uzpisa - tai ir mastai.

Prisipazinsiu irgi nesupratau hibridiniu disku naudos. Bronco gerai
iliustravo darbu darimo scenariju. Softas gali remtis tik praeities
duomenim nuspedamas "galbut" besikartojancia vartotojo veikla. Bet jis
neturi jokiu sansu to efektyviai padaryti jei yra dirbama su skirtingais
failais. As kaip vartotojas galiu nuspeti ka darysiu, nes tai yra mano
ketinimai ar planai. Softas suzino tik po pacio ivykio. Pvz. atsinesu
isorini HDD su foto archyvu ir perkelineju atskirus darytus kadrus su
kuriais bus dirbama. Kokia tikimybe, kad softas atspes kada as realiai
pradesiu darba su tai naujais kadrais ir juos reiks perkelti i
"greitaja" SSDHDD disko dali? Jeigu jis perkelines iskarto i ta greitaja
disko dali, o as iskarto nedirbsiu su jais, tai realiai jis po kazkurio
laiko prades ismetineti is greitosios disko dalies failus. Gryztu prie
darbo su permestais is issorinio disko kadru ir suprantu, kad jis juos
nuskaitineja is "letosios" disko dalies, tai realiai dirbu su paprasu
HDD iki tol kol jis vel sugalvoja perkelti i "greitaja" dali.

Jei pinigo nera, o greicio irgi nera, tai dirbi toliau ir nera ko
liudeti del vienkartinio darbo, kuriam neapsimoka skirti investiciju i
SSD ar RAM.