Tema: Re: SSD+HDD
Autorius: Bronco
Data: 2016-07-13 18:02:42
On 2016-07-13 07:52, budulis vulgaris wrote:

> Skraido. Bet talpa gerokai mažesnė.

O 32GB atsegus cachui SSD talpa didėja? :) Anyway, aš patariu 128GB SSD
nenaudot cachui, o naudot OS'ui ir softui, bet gali daryti kaip tau
atrodo geriau, bet finale vis tiek prieisi tos pačios išvados.

> OS tikrai geriau žino kas yra dažniau naudojama, nei vartotojas su savo
> prielaidomis ir spėlionėmis ;)

Jokia čia ne OS, o kešavimo softas (draiveris) spręs ką ir kaip kešuot.
Ir didžiojoje daugumoje atveju tu neturėsi tam jokios kontrolės ir net
nesužinosi, protingai kešuojama ar kvailai. Tik vėl tas pats
egzitencinis klausimas - kam visa tai, kai kompe jau yra 128GB SSD???

> Jau minėjau - labai greitas rašymas + labai greitas dažnai naudojamų
> failų skaitymas

Greitesnis, nei į/iš SSD? Būtų greitesnis tik jei RAMdrive naudotum.
Būtent todėl SSD cache naudojamas tik kai SSD yra labai mažas, kai OS su
softu į jį netelpa fiziškai, bet kai tik kompe įdedamas pakankamas OS'ui
SSD, jokių kešavimų joks gamintojas nebenaudoja, nes tai yra nelogiška.
Geriau jau RAM toliau plėst.

> Aš subjektyviai nejaučiu skirtumo greityje tarp SSD+HDD ir vien SSD.

Apie pojūčius sunku diskutuot. Aš pvz. tikrai jaučiu kur vien SSD
naudojamas, o kur HDD + SSD cachui. Man toks sprendimas tinka tik "iš
bėdos", kai nėra galimybės įdėti pakankamo dydžio SSD.