Tema: Re: SSD+HDD
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-07-15 12:49:31
nu яби твоъ мать.

Tu skaityti ir tekstą suvokti moki?

Pas Apple yra labai gerai realizuotas Fusion drive, padedantis be
skausmo ir efektyviai naudotis SSD+HDD:talpa=SSD+HDD, dažniausiai
naudojami sektoriai laikomi SSD (sutik, kad OS/driveris geriau žino
kurie sektoriai skaitomi dažniausiai, palyginus su vartotojo
prielaidomis), visi rašymai daromi į SSD (yra paliktas kažkelių GB
buferis specialiai rašymui).

Rezultate to Fusion greitis yra žymiai geresnis, nei atskirų SSD+HDD
atveju, vartotojui jo veikimas visiškai seamless.

O dabar esminis momentas specialiai tau:
AŠ JUK AIŠKIAI PARAŠIAU, KAD LABAI GAILA, JOG PO WINDOWS NĖRA ANALOGIŠKO
SPRENDIMO.