Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-08 21:18:35
On 2016-06-08 20:54, Laimis wrote:
> negalvok, kad tu užblokavai (ir dar tau padeda NoScript'as), nes nieko
> tu neužblokavai... :-)

Aš nieko negalvoju, aš tiesiog konstatuoju faktą, jog su minėtais
addonsais nuo pat kipišo pradžios nemačiau tos reklamos, kai kiti matė.
Kai (jei) ji atsiras, tada ir galvosiu ką toliau daryti arba tiesiog
15min.lt mesiu per bortą, nes tikrai tame puslapyje nematau jokios
išskirtinės vertės.

Ir IMHO, bet 15min.lt pradžioje turėjo tapti tikrai unikaliu lietuvišku
resursu, kuriame pilna visokios analitinės info, kurią rašo puikūs
autoriai, o tik po to pradėti prašyti pinigų už abonementą. Dabar
greičiausiai viskas baigsis tuo, jog jie praras juntamą dalį savo
skaitytojų, o pinigų susirinks kapeikas.

p.s. geriau pakomentuotum, kas konkrečiai mano konfige blokavo ir
blokuoja tas galvas, kitiems gal būtų iš to naudos. Nes tai, jog "man
laikinai pasisekė" mažai ką paaiškina.