Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-08 19:39:24
On 2016-06-08 00:58, Laimis wrote:
> Įtarimas tik stiprėja, nes šiaip jau pabandžius FF portable (v47),
> NoScript (v2.9.0.11) + ABP (v2.7.3) + EasyList (2016-06-01) ir leidus
> NoSCript'e tavo remomenduojamus tris domenus (15min.lt, 15cdn.lt,
> jwpcdn.com), tai viskas yra būtent taip, kaip rašiau.

Pokalbio palaikymui:

Adblock Plus 2.7.3 + 01.jpg
NoScript 2.9.0.11 + 02.jpg

Papildomai naudojami dar šie addonsai, kurie turi bent teorinius šansus
sudalyvauti blokavime:

Flashblock 1.5.20
Ghostery 6.2.0

Jei kokių papildomų klausimų turėsi, rašyk, pakomentuosiu atskirų
addonsų nustatymus, bet tai, jog aš galiu tiesiog meluoti, išmesk iš
galvos, nes nuklysi į šoną ir neatrasi tiesos. O aš pats aiškintis
tingiu, nes man viskas veikia kaip man reikia, tsakant, nematau prasmės
ieškoti razinkų tam neskirtoje vietoje :)