Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-07 22:33:00
Čia kaip kam, aš tai specialiai 15min.lt įsijungt turėjau smalsumo patenkinimui, tik taip ir nesupratau ant greitųjų dėl ko visas tas vargas - ten kažkur yra paslėptos vertingos informacijos ar čia pas visus axujennas laiko perteklius, kad tokius "resursus", atsiprašant, skaityt?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/