Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-08 00:04:31
Bronco rašė:
> On 2016-06-07 23:39, Laimis wrote:
>> Nematai paveikslėlių
>
> Kaip tai? Puikiai visus matau.

Reiškia, kad tu neblokuoji javascript'o, o tai savo ruožtu reiškia, kad
matysi išlendančias galvas. Paskrollink lėtai straipsnyje (po kartą į
sekundę), kol praskrolinsi kokį trečdalį jo.

> Man atrodo, tu tiesiog NoScript nemoki naudotis, todėl tau viskas ir
> sugriūvo. 15min.lt reikia atblokuoti tris NoScript siūlomus elementus,
> kitus palikti užblokuotus ir viskas veikia. O Adblock pašalina reklamas.

Man tai atrodo, kad ir tu dar nepamatei pasirodančios galvos ir todėl
manai, kad problemą išsprendžia noscrip'as... ;-)
Bet tikrumo dėlei paklausiu: kokius tris elementus?