Tema: Re: Navision diegimas palaikymas
Autorius: Ignas
Data: 2016-04-18 22:42:24
Tas irgi tiesa, labai jau retai būna taip, kad konsultantas dega žinių
troškimu, o klientas piktybiškai jį gesina. Konsultantai irgi žmonės, dažnam
rūpi tik gaut parašą ant akto tam kartui ir pamiršt šitą reikalą, dar tuo
labiau kai projekto valandos ir taip nučiulptos iki negaliu, o vadovai ir
buhalteriai reikalauja visokių performance review.