Tema: Re: Navision diegimas palaikymas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-04-18 20:10:26
Vel eilines pievos.
Dainiushas, maciau, ploja katuciu, bet cia toks labai paviršutiniškas požiuris: užsakovas nežino ko nori.
Gal paklausejas nori tik to, ka tu rašai - aptarnavimo, vystymo, bet aš, kaip susidures su imoniu (ne vienos) developeriu padalinio bendravimu su aptarnaujanciomis imonemis (irgi developeriais, tik tarpe sedi "konsultantas" arba "projektu vadovas"), tai ispudis susidaro slogus:
detaliu neminesiu, bet atlygis už darba paskaiciuojamas neadekvatus, arba pateikiamas tragiškai neoptimalus kodas (tai tikrai ne užsakovo kalte), arba pateikimas prastai ištestuotas pakeitimas, nors už testavima sumoketa. Galeciau testi, bet nenoriu. Tiesiog cia buvo pateiktas toks "tupo kliento" pavyzdys, kuris žavi visus developerius, bet vertinant ju darba reikia imti protingo užsakovo vertinimo kriteriju.


"Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message news:nern8r$38l$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Aptarnauja ne imone, aptarnauja konkretus konsultantas, todel net tos pacios 
> imones klientu ispudžiai dažnai skiriasi. Aptarnavimo kokybe priklauso nuo 
> daugelio faktoriu, vienas svarbiausiu yra paties kliento suvokimas ko jis 
> nori, kaip jis nori vystyti sistema, kurlink eina jo verslas ir t.t. Tikrai 
> nedažnas klientas tai žino, dar retesnis sugeba ta suprantamai paaiškinti, 
> ne kiekvienas konsultantas nori gilintis i tokius dalykus, galu gale gaunasi 
> kaip visada: pinigu išleista daug, sistema daro nežinia ka, ir abi puses 
> viena kita nepatenkintos. Apskritai paemus Lietuvos kontoros mažai 
> investuoja i santykiu su klientais palaikyma, o klientai nenori moketi už 
> tai, kad su jais butu palaikomi santykiai. Visi daro kas kaip moka, vieni 
> geriau, kiti blogiau, rezultatas dažniausiai apverktinas.
> 
> 
> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message 
> news:ne7vg7$c9l$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ka noriu, klausiau pirmam laiske.
>> Siai dienai netgi is ju paciu referensu lupu aptarnavimas yra per brangus 
>> ir apgailetinos kokybes. Idiegt gal ir sugeba, bet kad niekas cia tuo taip 
>> ir nepasidziauge.
>>
>> On 2016-04-08 00:26, Ignas wrote:
>>>
>>> Nori perkapstyti visa kruva ir rasti didžiausia grumstuka? IMO šiai
>>> dienai LT Softera yra rimciausi. Kuo jie netinka, per brangus? :)
>>> Disclaimer: nesu susijes nei su viena iš paminetu kompaniju.
>>>
>>>
>>> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message
>>> news:ne55rv$a70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> O jei i alternatyvas itraukiam Columbus?
>>>>
>>>> On 2016-04-06 23:50, Ignas wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>> Is tu 2 vienareiksmiskai imciau softera.
>>>>>
>>>>
>>>
>> 
>