Tema: Re: Navision diegimas palaikymas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-04-16 10:18:55
+++++++


On 4/15/2016 11:42 PM, Ignas wrote:
>
> Aptarnauja ne imone, aptarnauja konkretus konsultantas, todel net tos
> pacios imones klientu ispudžiai dažnai skiriasi. Aptarnavimo kokybe
> priklauso nuo daugelio faktoriu, vienas svarbiausiu yra paties kliento
> suvokimas ko jis nori, kaip jis nori vystyti sistema, kurlink eina jo
> verslas ir t.t. Tikrai nedažnas klientas tai žino, dar retesnis sugeba
> ta suprantamai paaiškinti, ne kiekvienas konsultantas nori gilintis i
> tokius dalykus, galu gale gaunasi kaip visada: pinigu išleista daug,
> sistema daro nežinia ka, ir abi puses viena kita nepatenkintos.
> Apskritai paemus Lietuvos kontoros mažai investuoja i santykiu su
> klientais palaikyma, o klientai nenori moketi už tai, kad su jais butu
> palaikomi santykiai. Visi daro kas kaip moka, vieni geriau, kiti
> blogiau, rezultatas dažniausiai apverktinas.
>
>