+++++++ On 4/15/2016 11:42 PM, Ignas wrote: > > Aptarnauja ne imone, aptarnauja konkretus konsultantas, todel net tos > pacios imones klientu ispudžiai dažnai skiriasi. Aptarnavimo kokybe > priklauso nuo daugelio faktoriu, vienas svarbiausiu yra paties kliento > suvokimas ko jis nori, kaip jis nori vystyti sistema, kurlink eina jo > verslas ir t.t. Tikrai nedažnas klientas tai žino, dar retesnis sugeba > ta suprantamai paaiškinti, ne kiekvienas konsultantas nori gilintis i > tokius dalykus, galu gale gaunasi kaip visada: pinigu išleista daug, > sistema daro nežinia ka, ir abi puses viena kita nepatenkintos. > Apskritai paemus Lietuvos kontoros mažai investuoja i santykiu su > klientais palaikyma, o klientai nenori moketi už tai, kad su jais butu > palaikomi santykiai. Visi daro kas kaip moka, vieni geriau, kiti > blogiau, rezultatas dažniausiai apverktinas. > >