Tema: Re: Win10 ir newsgroups
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-14 15:09:04
Nu dabartiniam variante (ant Win10) mailto: veikia. news: - ne, bet kažkaip
man to ir netrūksta, pabandžiau tik dabar kai parašei, nors kažkodėl rodos,
kad ant Win7 buvo tas pats
Ką dariau dėl mailto: apart standartinio reg failiuko paleidimo dabar jau
nebepamenu, galbūt prie default programs ir koregavau šitą nuorodą rankiniu
būdu (Control Panel\All Control Panel Items\Default Programs)...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/