Tema: Re: Win10 ir newsgroups
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-14 14:33:38
Nu blyn, kiek gi galima - OE tiesioginis palikuonis ir kartu panašiausias
yra būtent Windows Mail, newsus skaityt su juo, žinoma, galimą, ką aš
sėkmingai darau nuo senų laikų ir iki pat šito posto rašymo imtinai :-)
Instaliacija simboliškai sudėtingesnė - pelės clickų gal neypač daug, bet
truputį daugiau pagalvot reikia nei next-next-next-finish.

WLM yra visiškai kitas produktas, toks OE (WM) ir Outlook hibridas, kas
naudojasi ir tinka - viskas OK, aš neatkalbinėju, nors man jis totaliai
neprilipo, tame tarpe ir ta senoji 2009 versija.

Jei tu apie tai, kad aš čia be reikalo su WM įlindau, tai aš replikavau į
šią threado atšaką (cituoju chronologine tvarka):

"nesvarbu" - Windows Mail patogiausia, aisku nera oficialaus instalo
"bat0nas" -  Kaip tai nėra?
http://windows.microsoft.com/lt-lt/windows/essentials <...>
"Caponi" - WLM ne tas pats kas WM

--