Tema: Re: Win10 ir newsgroups
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2016-03-09 11:37:51
Pofig tie subjektai, gali pakentėt ir be imantrių rašmenų. Ant Thunderbird'o
aš irgi rombus mačiau, kur OE kvardatus rodo.
TB ant win 10 naudoju sukandes dantis, nes defoltinio kliento reikia. Nei
ten mygtuko Replaj tu grup aina padaryti, nei permanentiškai paslepti rid
mesidžius, tingiu viską vardyt. Vienintelis pliusas - medis tvarkingas.