Tema: Re: Win10 ir newsgroups
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-09 14:17:31
Ot tai būrimas - perimt gimtojo WinMail folderio teises, jį ištrint, atlikt
2 copy-paste operacijas (čia Win10 atveju, Win7 užtenka vienos) ir paleist
*.reg failiuką, kad tas reikalas pataptų pilnaverte OS pripažįstama
aplikacija. Žodžiu, realiai click'ų biškį daugiau nei doubleclick'as ant exe
ir 5xNext, bet nieko ten baisaus...

O kuo patogiausia? Mano atsakymas - tiesiog puikiai veikia, todėl nematau
reikalo keist to, ką naudoju iš esmės visą gyvenimą (pradedant, žinoma,
seneliu OE). Vienas pagrindinių pliusų man - WM visiem accountam turi vieną
komplektą Inbox/Outbox ir t.t. folderių komplektą. Ir dar man labai patinka
kaip WM fiziškai harde saugo laiškus - ne vienoj duombazėj, o visus atskirai
sudėliotus į atitinkamus folderius.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/