Tema: Re: win7 to win10
Autorius: Kesha
Data: 2016-03-01 08:47:59
> Tai keičia tavo poziciją dėl teiginio „Jei nepatogu pirkti ir yra galimybe,
> tai neperku, jei ne, tai perku... “
> Kol kas panašu, kad pirkti pačiam visada nepatogu, todėl vagi.

O aš, skirtingai nuo tavęs, visiškai neskaitau vagyste vienetų ir nulių
kombinacijų kopijavimo, o va, kad iš manęs ima "piratavimo" mokestį,
perkant laikmenas, tai taip.
Vertėtų šiaip susimastyti, kodėl populiarios programos yra lengvai
prieinamos ir be vargo gali jas gauti ir naudotis, o va yra tokių, kur
sugeba tave priversti susimokėti, jei tikrai tau jos reikia, kaip pvz.
photoshopas vs primo ram disk.
O kiek ir kokių programų esu pirkęs, o kiek ne, tai nesiruošiu čia
matuotis b..., nes man paprasčiau, mano asmeninės skaitmeninės
moralinės normos yra kitos :)