Tema: Re: win7 to win10
Autorius: KEdas
Data: 2016-02-29 20:42:12
2016.02.29 19:29, Dainiushas rašė:
> pala, tai tu čia vis dar už Autodesk'ą ar jau prieš studentus? Ar
> išvis, kalčiausias Autodesk'as, kad daro lievas apsaugas ir leidžia
> studentams su tavim konkuruot? :)

Nerūpi man kieno produktai yra vagiami. Vagims pagarbos nejaučiu.
O AutoCAD prie ūkelio „šiaip pasibraižyti“ niekas nenaudoja. Aš pats
prieš 20 metų su juo KTU dariau kursinį, tačiau pasibraižyti dabar man
paprasčiau su kokiu SketchUP. Mano IT žinios kiek lenkia eilinę namų
tvarkytoją, tad nemanau, kad ji AutoCAD'u apskritai sugebėtų
pasinaudoti. Ką jau kalbėti apie 3DMAX, Maya ir kitus architektūros
studentų pamėgtus ir naudojamus įrankius.

> Šokolodai, sorry nemano tema, kaip ten su jais  būna?

Taip ir būna. „Kai darbdavys nemoka normalios algos“, tai nekuriems
atrodo normalu pasiimti tavo ratlankius mainais į plytas.