Tema: Re: win7 to win10
Autorius: svyt
Data: 2016-02-28 16:06:13
Maziau pazeidimu is principo, nes defoltu tu esi svecias o ne
 administratorius, saugesne sistema, plius daug versiju,
 vartotojas daug labiau ispruses, ji sunkiau apgaut, nu ir
 vartotoju maziau. Kol kas, bet androidiniai virusai nelabai
 masiskai plinta nors antivurusa turi retas, kai windausuose
 virusai plinta ir turint beveik visiems antivirusus. Androidu
 tikrai dabar nera zymiai maziau nei kompu su windausais, o
 informacija daznai svarbesne, juk prie banku, dabar retas per
 kompa jungiasi, man pvz net nejauku windausuose kazka pinigisko
 daryti.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----