Tema: Re: win7 to win10
Autorius: svyt
Data: 2016-02-28 16:22:34
Del graju, o kaip tu zinai kuriuos pirkti ir kad tau patiks?
 Anksciau, kisdavau i kompa partijom po 500 zaidimu is vieno
 nusipirkto uz 10 litu piratinio kompakto ir ziuredavau kuris man
 limpa. Dabar ka pirkt 500 legaliu is kuriu gal tik 2-3 patiks?
 Juolab ir su atnaujinimais, civilizacija patiko iki 3, 4
 nusitobulino, simsitis iki 3 berods, strkraftas patinka, antro
 dar nebandziau, warkraftas antras, trecia pazaidziu, bet jau taip
 nebeuzveda kaip 2. Doomas, duke nuke ir panasios saudykles. man
 neidomus.
Dar buvo toks elite ant santakos...

--

svyt /e39