Tema: Re: ARRIS TG2492LG-85 neparoutina LAN normaliai..
Autorius: nezinomas
Data: 2016-11-13 01:38:48
deja ne, matau security skilty tik Firewall, MAC filtering, IP and Port
filtering, Port fowarding, Port triggering, ir visur nera jokiu rules,
viskas po default, siaip ne is vieno esu girdejes kad firewall'ai
routeriuose zudo CPU, Lietuvoje su ADB telekominiu routeriu galedavau zaist
su nustatymais ir stebet CPU bei RAM loada, tai aiskiai matydavos kaip CPU
loadas sumazeja isjungus firewall