Tema: Re: ARRIS TG2492LG-85 neparoutina LAN normaliai..
Autorius: nezinomas
Data: 2016-11-13 00:58:27
routerio nustatymuose padaryta taip 2.4 N_only, 5 /n/ac_only, siaip
dazniausia 54Mbps greitis sujungimo buna kai irenginys idlina, davus darbo
sokteli iki 90-150Mbps, per akis sujungimo greicio sakyciau, bet tai kad
samba vos velkasi ir greitis i isore sokineja
reikalas tame kad cia VirginMedia internetas ir pries tai stovejo ju HUB2
(kuris su viskuom puikiai tvarkes) bet kadangi savininkui buvo per maza wifi
apreptis tai uzsisake nauja plana ir tuo paciu nauja sutartis bla bla bla ir
naujas routeris HUB3, aisku wifi apreptis padidejo keliolikos metru
spinduliu kuom savininkas labai patenkintas, per jo 2 TV ir 2 tabus bei 2
telefonus emigrantas eina (2 TV) jutuba rodo vaikam per planseta tiek jam ir
tereikia, nu VirginMedia technikas pribure kad cia best_of_the_best routeris
anglijoje (tai aisku kai pas kitus stovi BT ADSL linijos, tai ner ka lygint)
ir wifi placiau sklinda tai jis laimingas kaip anciukas, nes jam kaip pvz ir
emigranto kokybe labai "gera"..."gerai rodo, aiskiai man pakanka.." tai
nelabai ka papisi prota del SMB ir kitu dalyku, tik tiek kad turiu savininko
leidima prieit prie routerio nustatymu...tai bandau ispest kas imanoma

P.S. buvo dar toks bajeris kad tiek 2.4 tiek 5 SSID vienodas buvo ir visi
devaisai isskyrus iPhone (viena) prisijungdavo prie 2.4 ir nesvarbu devaisai
arciau routerio ar toliau
P.P.S. kociotu bent 2MB/s vidiniam tinkle man pakaktu