Tema: Re: ARRIS TG2492LG-85 neparoutina LAN normaliai..
Autorius: nezinomas
Data: 2016-11-12 23:40:55
P.S. Pries tai stovejo kazkoks kitas ne Arris routeriukas ir su 2.4/5 wifi,
tai nei greitis i isore nekritinedavo kardinaliai ir LAN paroutindavo,
neblogai, irenginiu buvo tiek pat, provaideris tas pats, daba noriu per DLNA
pastrymint koki video i TV (tiek windozes priemonemis tiek Serviio) tai
nepaveza ne keliu simtu MB failo, kartais stringa kas kelias sekundes arba
kartais isvis nestringa.....krc fakin ARRIS