Tema: Re: ARRIS TG2492LG-85 neparoutina LAN normaliai..
Autorius: fenix@h
Data: 2016-11-13 00:05:30
2016.11.12 23:41, nezinomas rašė:
> P.S. Pries tai stovejo kazkoks kitas ne Arris routeriukas ir su 2.4/5
> wifi, tai nei greitis i isore nekritinedavo kardinaliai ir LAN
> paroutindavo, neblogai, irenginiu buvo tiek pat, provaideris tas pats,
> daba noriu per DLNA pastrymint koki video i TV (tiek windozes
> priemonemis tiek Serviio) tai nepaveza ne keliu simtu MB failo, kartais
> stringa kas kelias sekundes arba kartais isvis nestringa.....krc fakin
> ARRIS

tiek daug raidziu kad pasiskust grupsusi, kad tavo routeris is
gamintojo, kuri uzsiima end-useriu dezuciu gamyba dideliems iptv/cabletv
provaideriams gamyba, yra gaidys?
uz 50+EUR bet kuris isspres tavo problema. jei jau labai nori
pasizaisti, tai 54Mbps krenta todel, kad turi g standarto irengini, savo
tinkle, atjunk ant routerio g palaikyma, tik n palik. kai turi ~15
irenginiu negalvok, kad kazkoks gaidelis atliks visas tavo norimas
exclusive funkcijas. as netgi matyciau kazkoki mikrotika uz ~100EUR kaip
tinklo backbone, bet cia mano subjektyvi nuomone ir mikrotik lengvas
fanatizmas, gal surasi kazka uz 50 is tp-link, d-link ir kt megstamu
taivanio firmu, kaip jau siuliau