Tema: Re: asus rt-n65, rt-n66, ar rt-n56?
Autorius: [mikro]
Data: 2012-09-11 22:17:51
nu ka, rt-n65 trumpi atsiliepimai

issipakuojam, ogi jomajo, koks jis mazuliukas, ir iskarto pirma mintis - tai
kaip cia jis turi ausintis?:)
ok, pagyvensim - pamatysim. pasuleidzia, viskas ok, iskarto susiupdaitinau I
naujausia fw.
susikonfiginau lana, wana, wifi 2.4 ghz, wifi 5ghz, usbus ir t.t..
apie viska trumpai, kas uzkliuvo.
usb konfiginasi lb lengvai, prisabacinau 2 hdd - viena 1tb, kita 2tb, veikia
kaip daina.
visa kita standartiskai kaip visuose routeriuose, o su wifi ydomus reikalai:
reiskiasi siuo metu gyvenu fabuose 3 kambariu bute, vilnieciai turbut zino
fabijoniskiu g. tuos namus ir ju isplanavima, cia netoli fabijoniskiu 2.
tas routeris stovi tamsiuke dabar.
2.4ghz, nustatymai tokie:
kanalas auto (cia keitaliojau isaip, skirtumo nera).
Channel bandwidth  - 40mhz
saugumas wpa2 +     aes.
sedint virtuveje su np530 samsungu, signalas arba puikus arba geras. greitis
sokineja nuo 26 mbps iki 240mbps, vienodai nebuna niekados, praktiskai taip
pat suda mala, kaip ir mano turetas wl500w.
darau isvada, kad ne routeris cia kaltas, kazkas trugdo, kas nezinau. salia
su k50ij asusu vyksta tas pats, greicia sokneja bilekaip.
40mhz, keiciam I 20 mhz, ar 20+40 rezima, niekas ten nesikeicia.
su 5ghz AP, isviso tragedija, signalas vos vos yra, sususijungia nuo ~6
mbps, kartais pakyla iki 26mbps... daznai atsijungia ir vel prisijungia,
kanalai, mhz nieko nekeicia.
laptopa nusinesus kur arciau - viskas susitvarko, greiciai dideli ir
stabilus.
velniai zino, kas ten ta signala taip dusina, nebeturiyu minciu, galvojau
sitas routeris isspres man wifi problemas, nifiga jis neissprende, dar
daugiau klausimu uzdave...

"[mikro]"  wrote in message news:k26vq9$6d2$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki

taigi xz kas tam routeriui nutike, (wl500w - zemiau tema) isardzius viskas
ok, o neveikia.)...
vienzo, nutariau kazkuri is subj paimt..
reikalavimai geras wifi signalas, bo utp portai isvis nenaudojami, ir norisi
pakabint pora po 2 tb hdd ant usbu, kad sharingas veiktu, useriai galetu
naudotis hdd turiniu, jokiu ten permitionu nereikia, bile pasarinta info
galima butu skaityti/rasyti.
taigi papasakokit man mielieji, protingieji kurmiai, kuri is situ triju imt?
jie man visi panasus, rt-n56 uzsirekomendaves, kaip greitas ir geras
routeris, kuom skiriasi rt-n65 ir 66 vienas nuo kito, is kur ten  750 ir
900mbps, kai n standartas 300mb ps apibrezia, cia marketingo bajeris?
linkes ziureti gal I 65 ar 66, vien del usb 3.0..
tik ar verta uz 66-ta primoket beveik 100 lt?
laukiu protingu minciu, arba gal yra ir kitu panasiu ir teisingu routeriu?
microteko nesiulykit, bo tingiu ten knistis as su jais..