Tema: Re: asus rt-n65, rt-n66, ar rt-n56?
Autorius: xs
Data: 2012-09-10 20:23:29
gal jau teko pakrapstyt? irgi sita ziurineju... esu skaites, kad labai
kaista, idomu, kaip is tikruju.

"[mikro]"  parašė naujienų news:k2eqds$8bb$1@trimpas.omnitel.net...

AS VAKAR 65 UZSISAKIAU, LAUKIU KOL ATKELIAUS, IDOMU BUS PAKRAPSTYT:)

"-[Mr.Green]-"  wrote in message news:k2d6m7$74p$1@trimpas.omnitel.net...

56 senas modelis. Aš žiūriu į 65, galvoju pirkti. 66 neturi USB3.