Tema: Re: Kokią planšetę pirkt?
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-29 17:38:00
On 2017-11-29 11:07, Lapinas wrote:
> Šiaip jau darbai darbams nelygu.

Taip.

> Pajamsim surface ir išmesim nafik stacionarą, o virtuvėj galės surfeise
> receptus brousint.

Galės. O ką darysi su Z disku? :) Teks skelt pagrindinį ir antrą loginį
pavadint ne D, o Z :]

> Pragyvenau N metų be androidinio tablet (su nedidelėm
> pertraukom (: ), pragyvensiu ir toliau. Kas keisčiausia mano paties
> expyriencas toks, kad andriod planšetė man neprilipo.

Nežinau kada ir kokį tabletą naudojai, bet turiu rimtą įtarimą, jog tada
tau Windows tabletas priliptų dar mažiau.

Lygiai tas pats jums nutiks ir su Surface. Pažaisite kelias dienas,
paskui pajungsite klavą, pelę ir naudosite jį kaip notebuką. Tik kaip
nepatogų notebuką, nes ant kelių pasidėjęs nepadirbsi, bet kokio ekrano
atlenkimo kampo irgi nepasirinksi. O kainuoja tai tikrai nemažai. Na ir
remonto ar apgreido galimybės ten beveik nulinės.

Aš rekomenduočiau vietoj Surface pasižiūrėti Yoga, tai čia realiai gauni
3in1 - tabletą, notebuką ir foto rėmelį. Ir didžiausias privalumas, jog
notebuko režimas praktiškai niekuo nesiskiria nuo bet kurio normalaus
notebuka, na apart mažesnio lizdų skaičiaus.

Pvz.:

http://www.skytech.lt/80vf006wmh-lenovo-ideapad-yoga-910-black-139-fhd-1920x1080-touch-glare-intel-cor-p-340424.html