Tema: Re: Kokią planšetę pirkt?
Autorius: bambukas
Data: 2017-11-28 13:25:45
Pasirenkat patinkantį dydį
Pasirenkat išpildymą (su kickstand-u ar docking klaviatūra)
Pasirenkat OS - androidas ar windows , perspėjimas androidas greičiau
pasensta ir pigesnius planšetus kurie neturi gamintojo supporto po poros
metų tenka išmesti, kai windowsiniai sėkmingai džiugina jau 3 metus
Be reikalo purtotės kinietiškų planšetų- man per rankas jau praėjo gal koks
dvidešimt jei ne daugiau, taip- prieš trejetą metų keli androidai grįžo į
kilmės šalį, bet daugiau visi windowsiniai sėkmingai džiugina draugus ir
pažįstamus, o androidai ilsisi androidų rojuje, nes be atnaujinimų jais
paprasčiausiai nebeina naudotis.
Dabar namie https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_492243.html?
ir https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_503573.html?wid=3
vakar užsisakiau https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_605518.html?