Tema: Re: Kokią planšetę pirkt?
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-29 01:32:53
On 2017-11-28 23:52, MRT wrote:
> nu nu.. ir tas pats ciuvakas siulo bu'sna P4 windams uz 2000 rubl?..

Nu, MRT, bajerius klausyt bukvaliai tai tikrai neverta ;) Šitas
apžvalgininkas dar tas humoristas, paklausytum jo kitas apžvalgas, tai
dar ne tokių bajerių išgirstum :)

> realiai gal ne tiek chiuwi ciulpia, kiek Microsoft'as su
> Win pritaikymu prie plansetkes..

Realiai, čiulpia abu.

> [...]
>
> Kas labiau knisa su Win - tai visos narsykles turi
> sakykim adress bar'a ir home page search'a..
> Kazkaip tikiesi, kad iejus i teksto ivedimo lauka,
> automatiskai onscreen klava islis ir nenusijobint kazkur
> velniop, nes ivedus viena raide islindo "search pasiulymai"..
>
> Kazkada buvau be peles paemes.. google street'a
> issikviest buvo reikalu. Su zemelapio zoom'u irgi..
> nori zemelapi didint, o jis galvoja gal narsyklej zoom'o maza..
>
> Siaip kaip ir galima apsiprast, galima naudotis,
> bet FAK argi labai nekorektiska noreti daugiau is komercinio OS'o?

Nepatingėjai ir aprašei mažytę kruopelytę vargų, kurie gresia, jei
staiga sugalvotum win10 naudoti tablete tik kaip tabletui priklauso,
t.y. vien pirštais smaukant ekrane.

Turiu aš puikią galimybe ir su windowsais patabletint, nes turiu Yoga
900 su i7, 16GB RAM, 512GB SSD, tai atsiprašau, man į tokį jos naudojimą
net žiūrėti nesinori, nors kaip Windows tabletas ši Yoga tai turbo
aparatas (teoriškai). Na bet ne, į rankas visada kažkodėl įšoka
teisingas Android tabletas - SM Galaxy TAB S2, o ne ši "windowsinė
tabletė ant anabolikų" :) Įdomu kodėl? Klausimas retorinis ;)