Tema: Re: M2 SSD pasirinkimas
Autorius: anon@home
Data: 2017-08-25 17:09:55
Nu, su tuo sutinku :) Jei yra vaizdo arba kitos slotines plokstes ir
korpusas pvz. desktop - jau nebetiks ideja. Siaurai mastau :)

"Caponi"  wrote in message news:onp66t$rb4$1@trimpas.omnitel.net...

OK, su tais išėjimais tokiu būdu susitvarkysi, bet tada kitas faktorius
lenda - išplėtimo plokštės, visų pirma VGA, jei šnekam apie namų kompus.
Žodžiu, idėja yra, bet sunkiai panaudojama dauguma atvejų...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/