Tema: Re: M2 SSD pasirinkimas
Autorius: anon@work
Data: 2017-08-25 14:03:48
Lizdas yra tarp motinos ir korpuso pertvaros stacionare ? Jei nenaudojat
didelio tower tipo aušintuvo, galima motiną atitraukti nuo pertvaros
naudojant aukštesnes tvirtinimo kojytes. Tuomet turėtu papildomi
aušinintuvai SSD mikruškėm tilpt. Čia viena iš išeičių IMHO.

"benamis"  wrote in message news:onot24$i4v$1@trimpas.omnitel.net...

hmm.. o kaip tokiu atveju jeigu m2 jungtis kitoj motinines pusej? Galvojau
ateiciai upgreida, bet dabar suabejojau ar geras cia variantas jeigu taip
kaista

"[mikro]"  wrote in message news:onosng$hp3$1@trimpas.omnitel.net...

stacionare nieko ten ausinti evo atveju nereikia.
jei korpuse yra istraukimo/iputimo cooleriai, daugiau pas mane pvz 39c tas
evo nepakyla:)

"anon@work"  wrote in message news:onoffd$4sj$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū už krūvą gerų idėju - ypač apie savadarbius aušintuvus. Net medžiagų,
varinių aušintuvų RAM'ui ir termointerfeiso klijuojančio pamirštus stalčiuje
radau :) 960 EVO stabdžiu turbūt NVMe dalyje palaikė amazono atsiliepimuose,
kaip supratau. Bet PRO variantas man per brangus, tai ko gero ties EVO ir
gausiu apsistot. Aušintuvus uždėjus turėtų būt gerai - stacionare, kur
stovės, tilps.  Dar ir papildomą mažiuką ventiliatorių galima bus
primontuoti.

"MRT"  wrote in message news:onodte$3b1$1@trimpas.omnitel.net...

> Sveiki,
> nustipo M.2 tipo Plextor SSD M6Pe 128 GB, jau antrą kartą. Kadangi
> garantinis, nebegaminamas - Skytech grąžino pinigus. Dabar reikėtų įgyti
> kitą. Paskaičius atsiliepimus Amazone, Newegge ir pan. susidarė įspūdis
> kad tai yra loterija su nedidele tikimybe laimėti - arba lėtas (pvz.
> Samsung 960 EVO buvo išvadintas stabdžiu, nors teoriniai NVMe greičiai
> dideli), arba dvesia nuo perkaitimo (modeliai be radiatoriaus, kaip ir
> buvęs manasis, išskiria daug šilumos, kurią  nuvesti nelabai yra kam),

O jis stabdis kaip NVMe ar ir tarp SATA?

> na arba neįperkami :) - virš 200 EUR nesinori mokėt, 128 GB užtenka. Ką
> pirkt, kad džiugintų ilgiau? Kas 5 mėn. dvesiantis SSD net su ilga
> garantija nedžiugina. Gal kas kokį modelį pabandęs ir gali rekomenduot?

Tarsi kazkuris is ju prasosi:
101.59 - Crucial SSD MX300 275GB M.2 read/write: 530/500 MB/s
106.19 - Samsung SSD 850 EVO 250GB M.2(connection) SATAIII(data interface),
540/500 MB/s

Ir sie dar vis vien po klaustuku tarp kandidatu:
134.19 - Plextor M8SeG Series SSD, 256GB, M.2 PCIe with HeatSink (del
radiatoriaus)
134.90 - Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB 3200/1500MB/s, V-nand
160.89 - Micron 1100 512GB SSD, M.2, SATA 6 Gbit/s, RW: 530/500 MB/s, Random
RW IOPS 92K/83K

Kitas momentas.. cia i laptopa ar stacionarui?
http://imgur.com/a/wJJAt
https://www.amazon.com/Heatsinks-Laptop-Cooling-Radiation-Dissipate/dp/B01MY2NQ8S