Tema: Re: M2 SSD pasirinkimas
Autorius: anon@work
Data: 2017-08-25 15:05:33
Nuo to laiko kai korpuse išėmiau galinę skardele su skylėm motinos išėjimams
(nes reikėjo vandens aušinimo žarneles pravesti) kažkaip pas mane pakelti
ėjo, ir be bulgarkės pagalbos dar, apie 6-7 mm (korpusas ATX Tower ). Bet
jei korpuso konstrukcija neleidžia - kitas reikalas...

"Caponi"  wrote in message news:onp1i4$mq0$1@trimpas.omnitel.net...

Tik nepamišk, kad motina turi lizdų, išeinančių į korpuso išorę per
standartizuotas skyles keise, tai nieko tu ten nepakelsi, jei gerai supratau
idėją..

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/