Tema: Re: M2 SSD pasirinkimas
Autorius: MRT
Data: 2017-08-25 10:49:12
> Ačiū už krūvą gerų idėju - ypač apie savadarbius aušintuvus. Net medžiagų, varinių aušintuvų RAM'ui ir termointerfeiso
> klijuojančio pamirštus stalčiuje radau :) 960 EVO stabdžiu turbūt NVMe dalyje palaikė amazono atsiliepimuose, kaip supratau. Bet
> PRO variantas man per brangus, tai ko gero ties EVO ir gausiu apsistot. Aušintuvus uždėjus turėtų būt gerai - stacionare, kur
> stovės, tilps.  Dar ir papildomą mažiuką ventiliatorių galima bus primontuoti.

Kadangi talpa kazkodel totaliai negroja, tai sakyciau 960 EVO 250GB
yra nei labai brangus, nei legacy, o su ausinimo tiuningu gaunasi
tarsi pakankamai patikimas ir gerokai spartesnis (uz SATA variantus)..
Vaikytis PRO apriboja ir tai, kad minimum 512GB, jei 960 PRO.

Tik ventiliatoriaus mazo bandyciau vengt.. gal geriau kiek didesnis is toliau..
Gal net koks nuo senos videlkos "blower-type" i tema arba koks
http://old.mcmcomputers.co.uk/images/EXHAUSTFAN.jpg ar kaip servuose
http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1Ja9mOpXXXXaUXXXXq6xXFXXXy/ML310e-Gen8-Server-Chassis-font-b-Air-b-font-font-b-duct-b-font-font-b.jpg
Bet cia jau fantazijos reikalas atsizvelgiant i m.2 porto vieta matkej..