Tema: Re: Maitblokis
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-22 21:50:42
Nu tai kaip ir sakiau - kiekvienam savo, man svarbiau patikimumas, tuo požiūriu Seasonic'as visa galva aukščiau už CWT (nors faktas, kad kiekvienas atskitai paimtas egzempliorius nebūtinai paklūsta statistikai) plius priverstinio aušinimo nebuvimas reiškia, kad viduje maitblokio paliubomu bus šilčiau bent keliais laipsniais, o yra toks elektronikos dėsnis, kad 10 laipsnių aukštesnė temperatūra dvigubai sutrumpina kondikų gyvavimo laiką....
O kas link dulkių, tai aš irgi kategoriškai prieš siurbimą nuo stalo, todėl maitblokis korpuse stovi viršuj :-) - vėlgi, kažkada seniai ta tema diskutavom...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/