Tema: Re: Maitblokis
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-22 19:33:07
Tai kad Seasonic'as iš esmės tiek pat kainuoja :-)
Reiškias iš esmės galima teigt, kad abu vienodai už "santykinai padorius pinigus" gaunasi, klausimas tik kuris gamintojas arčiau širdies.
Beje, tai, aišku, mano nuomonė, bet apart CWT po Corsairo lipduku, man labai nepatinka ir semi-passive aušinimas, kažkada jau diskutavom apie tai, todėl nesikartosiu, tiesiog gerų maitblokių ventiliatoriai prie nedidelių apkrovų bet kokiu atveju dirba taip tyliai, kad semi-passive pliusai garso požiūriu tik visiškai pasyviose sistemose pasijaus.
Nu bet tiek to, toliau galim nesiplėtot, manau, Salas info gavo, tegu pats renkasi dabar :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/