Tema: Re: Maitblokis
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-22 10:49:31
Teoriškai neblogas daiktas, bet man asmeniškai kažkaip tie dabartiniai Corsairai ant CWT platformos nelimpa.
Jei yra galimybė, aš visada linkęs rinktis iš Seasonic produkcijos (galios, navarotai, kaip kad moduliniai kabeliai - pagal pageidavimus ir finansines galimybes). Jei niekas netinka, tada tiesioginis tavo nurodyto Corsairo konkurentas, kurį aš asmeniškai labiau linkęs būčiau rinktis - http://www.fortakas.lt/maitinimo-blokai-psu/cooler-master/rs550-afbag1-eu/664120/cooler-master-v-series-fully-modular-cable-design-80-plus-gold-certifi.html

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/