Tema: Re: Maitblokis
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-22 19:48:56
On 2016-11-22 19:33, Caponi wrote:
> Tai kad Seasonic'as iš esmės tiek pat kainuoja :-)

Bet jis ne hibridinio aušinimo!

> Reiškias iš esmės galima teigt, kad abu vienodai už "santykinai padorius pinigus" gaunasi, klausimas tik kuris gamintojas arčiau širdies.
> Beje, tai, aišku, mano nuomonė, bet apart CWT po Corsairo lipduku, man labai nepatinka ir semi-passive aušinimas, kažkada jau diskutavom apie tai, todėl nesikartosiu, tiesiog gerų maitblokių ventiliatoriai prie nedidelių apkrovų bet kokiu atveju dirba taip tyliai, kad semi-passive pliusai garso požiūriu tik visiškai pasyviose sistemose pasijaus.
> Nu bet tiek to, toliau galim nesiplėtot, manau, Salas info gavo, tegu pats renkasi dabar :-)

O man priimtinas PSU privalo būti hibridinis. Aš visiškai nematau
didelio žavesio tame, kai PSU, kad ir neskubiai, bet pastoviai siurbia
per keiso apačią dulkes nuo stalo į pc vidų. Net jei ir jo aušintuvo
keliamas triukšmas neviršija bendro fono.

Asmeniškai aš net būčiau labiau linkęs paaukoti pilną PSU moduliarumą,
bet ne hibridinį aušinimą. O su minėtais Corsair modeliais iš viso nieko
aukoti netenka.