Tema: Re: Smart tv priedas
Autorius: pininfarina
Data: 2016-11-15 12:03:33
https://forum.libreelec.tv/forum-38.html

"4r"  wrote in message news:o0eldt$88e$1@trimpas.omnitel.net...

tai nori pasakyti aš tik ką neseniai gaidį įsigijau  ? ;/

"http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_434477.html"

Kuom pasireiškia tas kaitimas? tipo rankos ant korpuso neišlaikysi? laginti
pradeda?
tegul kaista - gal gaisro namuose nesukels...

Beje kaip tas leebrec įrašyti jei standartinis softas bus buguotas?

reikia kažkokių papildomų kabelių..?

4r

"xenchz"  parašė naujienų news:o0d59p$m15$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.11.12 18:44, accu wrote:

> Kaip tik akacija vyksta
> http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_434477.html
>
> --
> accu

turiu, antrąkart nepirkčiau ir nerekomenduoju

- standartinis firmware'as bugovas kaip nežinia kas
- 1GB RAM jam ryškiai per mažai - pastoviai užimta minimum 50% atminties
- kaista, jei daugiau apkrautas - ten viduj aušinimui tik vienas
nedidelis aliumininis radiatorius užlipdytas
- su codecais irgi ne kažką

iš kitos pusės, yra custom ROMų bei linuxininis kodi libreelec
custom ROM'ams susipusti reikės USB Burning tool + USB kabelis AM/AM
libreelec - užtenka SD kortelės

kalbant aplamai apie tv boxus - gamintojai užkėlė kainas, todėl pigiau
ne kažką ir galima surasti