Tema: Re: Smart tv priedas
Autorius: pininfarina
Data: 2016-11-11 15:06:47
KODI i Samsunga?!

"Rauberis"  wrote in message news:o04db6$gdj$1@trimpas.omnitel.net...

Na, kol iki 2015m pvz Samsungo modeliuose buvo galima suinstalinti visoki
reikalinga softa ar pagalbini softa (KODI pvz), kad palengvinti naudojimasi
TV ir smarkiai isplesti jo galimybes, tol manau ir nereikejo jokiu dezuciu,
bet dabar I TV neidesi nieko, ko nera Samsungo parduotuveje, o ten mazai kas
naudingo yra. Todel manau pirkt TV su smart funkcijomis net neapsimoka
dabar. Tad siuo atveju androidine deze uzsiima ir filmu transliavimo is
servako I TV ir jei reikia konvertavimo, upscalinimo funkcijas, atlieka,
kadangi jos smegenys daug stipresnes, nei TV. IPTV irgi su atitinkamu softu
daug geriau atvaizduojama, nei ant ismanaus TV, naudojant ju standartine
programa, jau nekalbant apie narsyma internete, kazkokiu zaidimu zaidima ir
tt (kas man neaktualu).

As issirinkau pavasari buvusia viena is stipriausiu androidiniu deziu, su
rimtu firmwaro palaikymu, stipriu forumu ir isprususiais useriais - Himedia
Q5 Pro. Esu labai ja patenkintas, ypatingai gerai draugauja su mano "ale"
NAS serveriu ir jame esancia visa informacija

Rauberis

"Vytook's"  wrote in message news:o049f6$d7u$1@trimpas.omnitel.net...

Nereikalingas daiktas. Turėjau, nenaudojau, pardaviau