Tema: Re: Smart tv priedas
Autorius: 4r
Data: 2016-11-14 14:29:15
Sveiki

na suprantu kad turėdamas priedėlį Scishion v88  galėsiu per KODI matyti
IPTV.
Gal galite plačiau apie IPTV? (kiek kainuoju mėn, ir kas teikia IPTV
paslaugą, ar per internetą IPTV nestabdo, koks greitis reikalingas)?

dėkoju.

4r

"fenix@w"  parašė naujienų news:o0c7ec$3b4$1@trimpas.omnitel.net...

2016.11.14 11:28, 4r rašė:
> pas mane internetas ateina taip: Laidas- Routeris (WDR3600) -Wifi
> stacionarus kompas.
>
> Klausimas kai veikia šis priedėlis - jungiasi prie routerio  ir po to
> prie stacionaraus kompo? (priedėlis- router-kompas)
> Ar tiesiai jungtųsi prie stacionaraus kompo? (čia kalbu apie Filmų
> parašarinimą iš kompiuterio "video streaming")

teoriskai visi tinklo irenginiai turetu buti pajungti tik per routeri,
laidais ar radijo bangom, tik isskirtinais atvejais geriau ne per
routeri (widi, saugumo sumetimai ir t.t.). routeris placiaja prasme
namuose yra kaip wireless ap/switch/router kombinacija, nemanau, kad tau
reikia kazko, ko jis padaryt negali.
tv priedelis su teliku jungtis turetu per hdmi ar kita vaizda/garsa
perduodancia jungti.