Tema: Re: Smart tv priedas
Autorius: Struktur
Data: 2016-11-14 13:22:33
On 2016.11.14 11:43, budulis vulgaris wrote:

> Stacionarų kompą jungti per WiFi... nu kur ritasi pasaulis.

Toks pats routeriukas (WDR3600). Stacionarus per WiFi (DayZ, Arma3 ir
t.t.), laptopas per Wifi (torrentai gyvai + kartais siuntimai), Tv irgi
WiFi (IPTV, filmai (forkas ir t.t.)... Nu dar kartais kokia plansete
pasileidzia i draugija. Smartfonai kas be ko :) Ir veikia viskas per
Wifi. Ir netgi tuo paciu metu....

p.s. labai jau nedekinga situacija su laidu pratempimu i visus reikiamus
taskus.