Tema: Re: Banko ikainiai 2017 09 01
Autorius: benamis
Data: 2017-08-07 09:28:35
Geras klausimas. Niekada neskaiciavau tiksliai, bet esu isitikines, kad
vietine valiuta moketi visuomet geriausia. Kodel? Suzinai kiek reiks moketi
tik ikisus kortele i terminala. Matai jau to banko prakonvertuota suma xx.xx
eur. Kas toliau? Trauki telefona ir ziuri koks yra siuo metu tavo
banko/revolut kursas ir tuomet atitinkamai renkiesi moketi vietine valiuta
ar terminalo prakonvertuotais eur. Turbut tik 0.1% zmoniu tai daro, plius
visiskai nezinai tos salies banku sistemos ir valiutu konversijos mokesciu
ir t.t. Na gal ir samokslo teorija mano ismastyta, bet stengiuosi visados
moketi vietine valiuta.

"ManTas"  wrote in message news:om42ab$alj$1@trimpas.omnitel.net...

Tai optimaliausiai kokia valiuta reikia moketi svetimoj saly, jei pagrindine
yra EUR korteles?

"Nitro"  wrote in message news:olv7to$l2k$1@trimpas.omnitel.net...

Cia tokie ivykiai nutinka pirmus kartus mokant :) Dazniausiai pardavejas
paklausiau kokia valiuta mokesi arba tiesiog korteliu aparate uzsidega
opcijos zlotai/kita valiuta.  Viskas butu gerai, bet vistiek sugebejau
varsuvoj sporto prekiu parduotuvej eurais atsiskaityt...