Tema: Re: Banko ikainiai 2017 09 01
Autorius: Exo
Data: 2017-08-01 09:54:50
Domėtis tuom pradėjau kai subscraibinausi prie vieno serviso ir jie mane
prapušino per Peyserą, aš ten turėjau acc susikurti ir kadangi servisas
normalus, tai jie man atsiuntė visą mano bapkių kelią (hintas, vienas iš
pinigų punktų buvo bobutės Ivanovos įmonė rusyno glūdumoj).... iš
pradžių dėmesio neatkreipiau, o paskui vienas kolega pradėjo kelti šitą
klausimą servisui globaliai.... ir pirmai praždiai peyseros paslaugų
servisas atsisakė...

Exo