Tema: Re: Banko ikainiai 2017 09 01
Autorius: benamis
Data: 2017-08-03 08:10:35
Viskas grazu, bet reikia buti atidziam. Uzsipyliau benzo, padaviau kortele,
operatore tik pist pist sumaige kazka terminale ir susimokejau svarais:D
Gavosi revolutas pas mane pakovertavo eur -> gbp, o polandijos bankas pln ->
gbp. Galutiniam rezultate gavosi gaidys:) Dazniausiai jeigu normalesnis
zmogus uz kasos tai paklausia kokia valiuta nori moket. Paskui atkirtau
sistema, kai terminalas kazka lenkiskai paraso ir laukia, reikia kairi
mygtuka du kartus spausti, tokiu budu atsisakai ju konversijos ir moki
zlotais:)

"Korke"  wrote in message news:olti0g$8un$1@trimpas.omnitel.net...

Butent, man Revolut'as super pasitarnauja mokant korta kazkur ne
eurais. Paskutini kart Lenkijoje, atrode del poros simtu euru
kurso skirtumas bus sudeliavimas. Pasiziurejau po visko,
paskaiciavau, dabar tikslaus pinigu kiekio nepasakysiu, bet ar ne
~7-9eur gavosi.
Citadeles kursas gi naudojamas way levesnis.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/