Tema: Re: Banko ikainiai 2017 09 01
Autorius: ManTas
Data: 2017-08-05 12:14:51
Tai optimaliausiai kokia valiuta reikia moketi svetimoj saly, jei pagrindine
yra EUR korteles?

"Nitro"  wrote in message news:olv7to$l2k$1@trimpas.omnitel.net...

Cia tokie ivykiai nutinka pirmus kartus mokant :) Dazniausiai pardavejas
paklausiau kokia valiuta mokesi arba tiesiog korteliu aparate uzsidega
opcijos zlotai/kita valiuta.  Viskas butu gerai, bet vistiek sugebejau
varsuvoj sporto prekiu parduotuvej eurais atsiskaityt...