Tema: Re: Skutyklos Vilniuje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-11 17:02:28
Tai cia su juridiniais santykiaujant turi galvoj? Abejoju, kad kirpejui tai
aktualu, jau tada geriau apie PVM svaigt.

"cD-r0m"  wrote in message news:ocini6$kmq$1@trimpas.omnitel.net...

4500 yra lubos dirbantiems su verslo liudijimais iki kurių mokesčiai
kitaip skaičiuojami.. Galvočiau, kad kirpėjų (ir daug kitų stagnuojančių
specialybių atstovų) tikrai netrūksta, kurios per metus panašiai ir
uždirba..