Tema: Re: Skutyklos Vilniuje
Autorius: Exx
Data: 2017-04-11 12:13:48
On 2017.04.10 16:25, skaitytojas wrote:
> kainos auga visur, šiemet Sodra padidino jiems mokescius, tai visi
> verke, bet perkele ta padidejima klientams ir visi laimingi. As savo
> kaime prie Vilniaus (Skaidiskes) pries pora metu mokedavau 7,5€, dabar
> ten pat pas ta pacia kirpeja moku 10 ar 11€. Net bijau pagalvoti, kiek
> kastuoja paciam Vilniuje. Burzua Mindaugo Maximoje paskutini karta
> kirpausi uz 30 Lt (litu) tai jau atrode brangu ir ten nebejau po to :)
> Mano kolege dažėsi plaukus kažkokiam salone, ten gal koks iš
> prabangesnių, prie jos sėdėjo apie 5val., pradzioje sruogas šviesino, po
> [...]

tai sakai atejo i prabangia kirpykla ir galvojo prasisukti :) Normalus,
neisspange nuo pinigu klientai ateina ir klausia tiesiai, noriu to to ir
ano + dar sito, kiek man tai kainuos? O ne seda i kede ir galvoja, kad,
turiu tiek ir tikrai uzteks. Jei neklausi - vadinasi tau kaina nesvarbi,
vadinasi pinigu turi daugiau nei pakankamai - va tau po kirpimo ir
pasako :) Tau klausimas - kur cia Skaidiskese kerpa uz 10-11Eur? Dievaz
noriu nueiti apsikirpti ir palyginti, nes pas mane atvaziuoja i namus ir
apkerpa 2x mazesne kaina. Aisku mes kerpames visa seima, tai
brangiausiai savaime aisku zmonai gaunasi, bet ir jai nesiekia net
nesiekia 40€, nors ieina ir kirpimas, dazymas, nagu lakavimas, antakiai
ir vis kita xuinia, kas imanoma moterims. Tiesa cia kaina be dazu. Ka
ten tokio skirtingo padaro, kad kaina x4, gal cia sukuosena afygiena
kokia nors ar dar kas?