Tema: Re: Skutyklos Vilniuje
Autorius: Rimas
Data: 2017-04-11 13:59:08
On 2017.04.11 12:13, Exx wrote:

> tai sakai atejo i prabangia kirpykla ir galvojo prasisukti :)
> Normalus, neisspange nuo pinigu klientai ateina ir klausia tiesiai,
> noriu to to ir ano + dar sito, kiek man tai kainuos? O ne seda i kede
> ir galvoja, kad, turiu tiek ir tikrai uzteks. Jei neklausi - vadinasi
> tau kaina nesvarbi, vadinasi pinigu turi daugiau nei pakankamai - va
> tau po kirpimo ir pasako :) Tau klausimas - kur cia Skaidiskese kerpa
> uz 10-11Eur? Dievaz noriu nueiti apsikirpti ir palyginti, nes pas mane
> atvaziuoja i namus ir apkerpa 2x mazesne kaina. Aisku mes kerpames
> [...]

Tai jei atvažiuoja i namus, tai jau tikrai nemoka visų mokesčių :)
Daugumoj kirpyklų irgi nichują nerodo visko ką uždirba, bet tokie
"atvažiuoja į namus" tai tikrai kapeikas oficialiai parodo.
+ nereikia mokėt patalpų nuomos, įrangos pirkt (baldai ir pan).
Kuras ar į kirpyklą ar pas klientą irgi kainuoja.
Vien žo - nėr čia ko girtis, kad pigiai kerpa.