Tema: Re: Skutyklos Vilniuje
Autorius: Exx
Data: 2017-04-11 16:27:06
On 2017.04.11 13:59, Rimas wrote:

> Tai jei atvažiuoja i namus, tai jau tikrai nemoka visų mokesčių :)

As nezinau kodel nusprendete moka ar nemoka mokesciu, bet paprastai
kirpejai, statybininkai ir visokie kitokie, kurie dirba tik "sau" -
issiperka patenta ir siuo atveju nuomoja kirpyklose vieta tam tikram
laikui. Ir ka jie pasidaro kirpdami atsega nuomininkui uz praleista
laika, visa kita lieka jiems. Pas mane jie ateina, po darbo, kaip, kad
verslininkas dirbantis sau ir neziurintis darbo valandu - kas moka tam
ir daro - siuo atveju tas pats. Jums greiciausiai negirdeti buvo tokie
darbo santykiai ir uzmokesciai uz juos, bet tai jie yra visiskai legalus
ir tas nezinojimas cia jau jusu problema.