Tema: Re: Uzkniso tas eBay'jus #@$%#^$&
Autorius: nezinomas
Data: 2017-01-17 21:06:44
IBAN tavo saskaitos nr suprantamas visiem kitiem bankam t.y.
"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Gražino ir man. Tik aš nesuprantu vieno. Tik aš nesuprantu vieno. Kai įeinu
į paypalą, matau savo kortelę, bet taip pat ir mygtuką "Link a bank account"
be varnelės. Jį paspaudus, prašo kažkokio IBAN'o ir dar pasirodo, kad LT
nera palaikoma valstybė. Kaip če suprast?