Tema: Re: Uzkniso tas eBay'jus #@$%#^$&
Autorius: tas kurs Uirshyja
Data: 2017-01-04 10:55:01
As buvau ant scamo uzsiroves, rugpjuti uzsakiau, lapkriti pakeliau
skandala, pardavejas atrase "my friend me sorry post problem me send
again!". Gruodzio viduryje dar nebuvo prekiu, pardavejas jau buvo
issiregines, tai irgi per tuos meniu pasirinkau "preke neatejo",
parasiau, kad pardavejas galimai scammeris. Per savaite pinigai
sugrizo-ebayus grazino.